Arkadaşlar ben hala kendimi balayı döneminde zannedip rahat rahat takılıyordum.
Ama dünden beri sırt ağrısı deseniz berbat durumdayım , kızımın ellerimi bacaklarımı anlamadım birisi göğüs kafesimde birisi kasığımda geberiyorum.
Son haftalar hep böyle mi olacak yoksa bi kaç güne düzelirmiyim 🙄