penbe_karisi bende aynıyım canım 15+2 oldu acıktım mı ve yemek yedim mi hareketleniyo ilk gebeliğimi de erken hissettim ben 14 de hissettim bunu 12 de solda hissettim 13 de kontrolum vardı doktor ayakları orda dedi sonra daha da belirginleşti hareketleri ve bunda karnım çabuk çıktı niye bilmiyorum cinsiyet farklı ondan mı 😂😂