zeynepdaygar Merhaba adetim 6 gün gecikti üç defa erken gebelik testi yaptım silik pozitif çıktı bu gün hafif pembe lekelenmem oldu sizce nedir ?
emine717_ zeynepdaygar 6 gün geçtiyse kanda da çıkar emin olmak için hemen kan ver benceee acile gidip karnım ağrıyor kanamam var gebelik şüphem var dersen beta bakıyorlar
Tugceaker zeynepdaygar bence hamilesin kanaman da yerleşme kanamasıdır çok büyük ihtimal bence bi hastaneye git acile kadar acilde iste beta hcg baktır saten şuan çok küçüktür
Tugceaker zeynepdaygar benim testim çok silikti bana dediler ki yok olsaydı net çıkardı dediler ben attım çöpe 1 hafta sonra içimde ki şüpheyle tekrar yaptım bu sefer netti çizgi 😂😂 meğer 9 haftalık hamileymişim haberim yok 😂 şuan da 12+5 im 🥰🥰 çok şükür 🤲🏻