Endoplazmikredikulum NaimeYilmaz almanyada yaşayanlar için nasıl bir çözüm var acaba sadece Türk numarası yazılabiliyor galiba
Blueeberryy Herseydenbiktim benim sifremdende cikis oluyo asagi dogru cekiyorum sayfayi o zaman giriyo
Herseydenbiktim Blueeberryy Bende bazen yazılmıyor bile tekrar giriyorum beni hatırla diyorum yok yani olmuyor
NaimeYilmaz Jrnfudjrjr Hergün 6-7 sabıt değiştirdiğimizi düşünürsek mumkun oldugunca bulunan en iyiler sabıtlenıyor.
Elilar2225 Azerbaycan için numara kayıt aktif değil ama her girdiğimde aktifleştirme geliyor. Gelmese daha iyi
superstar_00 NaimeYilmaz peki ben sizlere yazabilmek için numara üzerine başka bir hesap açtim ona rağmen olur mu?