Kızlar bugün 13 haftalıkken kontrolüm vardı ve cinsiyeti öğrendik bi oğlum var buda oğlan olacak Rabbimin izniyle 🥹🥹Ama içimde hep kız evlat arzusu vardı hem üzüldüm hem sevindim kız olsaydı vefat eden annemin adını koymak istiyordum değişik duygular içerisindeyim öyle buraya içimi dökmek istedim belki birileriniz iyi şeyler yazar da kendimi iyi hissederim 🌸🙏🏻