Kızlar dün artımedlede çift çizgi görmüştüm bugün bebetime ile yaptım yine çift çizgi ama yalancı pozitif verdiğini söyleyenler olmuş bebetime ile doğru sonuç alanlar yazabilir mi . Kan testide verdim 5.5 ama tüp bebek transferliyim daha yüksek cıkmalı dediler pozitif olarak görmediler dün transferin 10. günüydü