Bademmm1 Merhaba tüm anne ve anne adayları size sormam gereken bir konu var. 33+2 haftalık hamileyim 60 kilo ile başladım şuan. 66 kiloyum. Uzun bir zamandır bu kiloyu koruyorum. Bu aralar o kadar çok uyuyorum ki kalkıp yemek yiyemiyorum. Çok halsizim çok yorgunum. Gece hiç uyuyamıyorum gündüzde mecburen uyuyorum. Acaba bu dönemde bu normal mi ?
Tuba5555 Bademmm1 ben 38 im sabah kalktım khvltı yaptım çamaşırları zor astım tekrar yattım bu saat oldu hala yatıyorum halsizim
Bademmm1 Tuba5555 Tüm günümüz ziyan oluyor ama demek ki böyle geçecek zaman. Size az kalmış. İnşallah kolaylıkla sağlıkla bu süreci anlatmasınızı dilerim.
Mrdilan_ 33+4 bende aynı tüm gün yatıyorum nefes alamıyorum dışarı bile çıkamıyorum hava almaya yattığım yerde yük çekiyomuşum gibi bir halim var yemekte yapamıyorum gün içinde atıştırıyorum biseyler
Bademmm1 Mrdilan_ ben ev işlerini yemeği yapıyorum günlük rutin neyse yapıyorum ama öyle bezgin yapıyorum ki. Önceden tez canlıyım aklıma geleni yapardım şimdi unutuyorum uyumak beni zaten sinir ediyor hafta ilerliyor geriliyorum ne bileyim
Nazz344 Bende gece bel ağrısı, kaşıntı bi türlü uyuyamıyorum. 6 7 anca uyuyorum bi kalkıyorum öğlen olmus. Gün içinde ev işi yapmak eziyet gibi geliyo halsizlikten uylunhali oluyo sürekli. Nasıl geçicek böyle bilmiyorum