Afram05 Kızlar selam 5+2 deyiz haftaya perşembe doktora gidicem keseyi görürüz ama kalp atışını bilmiyorum. Zaman geçmez oldu sanki. Kese boş mu bebek varmı herşey yolundamı valla beklemek çok zor 🤦🏻♀️ sizde durumlar nasıl.
efnanhiraa Afram05 7+6 3 hafta sonra çağırdı mecbur bekleyeceğiz sende stres olma sağlıkla görürsün bebisini
aysegulk07 Afram05 bende erken öğrenmiştim gebeliğimi beklemek zor evet 🥲 6+3 de biz bebeği de keseyi de gördük
Afram05 Beyza_35 evet kızım 6 yaşında Zaman gerçekten su gibi ama ilk zamanlar gerçekten çok zor tamamen emin olmadan içim rahatlamıyor
Afram05 efnanhiraa aayy inşallah 1. Hamilelik acemiliğimizdwn nasıl oldu anlamadık bunda daha bi kaygılı hissediyorum
GSA7 Durumlar aynı canım ben de aynı şeyleri düşündüm ve keseyi bebeği görsem de düşünüyorum ama yapacak bir şey yok en azından sakin kalmak gerekiyor