Merhaba bugün nabzım yüksek olduğu için (gün içinde 98-120 arası değişiyo ) kadın doğuma ordan da kardiyolojiye gittim. Kardiyolog eco ve ekg çekti ama düzgün bi açıklama yapmadan DAROB isimli bir ilacı yazıp gönderdi. Israrla sorduğumda ise ritim bozukluğu ya da kalpte bir sorun olmadığını sadece nabız 120 üstüne çıktığı için ilaç verdiğini söyledi. Sonrasında kadın doğuma danıştım ama o da hiç ilgilenmedi kardiyolog verdiyse doğrudur dedi. Gereksiz yere ilaç kullanmak istemiyorum benimle aynı sorunu yaşayıp sonuç alan oldu mu ? İlacın bebelte gelişim geriliği yapabileceği yazıyor beni de korkuttu açıkcası