zf_2707 35+2 yim kan uyuşmazlığı ( indirekt coombs) testim pozitif 3+ çıktı sonra doktorum testi tekrarladı bu sefer pozitif 2+ çıktı Böyle bişey yaşayan var mı tehlikeli bişey mi ben 30. Haftamda kan uyuşmazlığı iğnesi de olmuştum