Bebissever yani olabilir tabi ki de genetik oluyor genelde, birde kız bebeklerde minyonluk çok oluyor, bende 38+ haftalarda 2800 doğmuşum ama şuan kardeşlerime göre baya iriyim güzel kilo alırım 🥹 bazı bebekler dışarda güzel kilo alıyor endişelenmeyin bence