Kızlar ben öyle hiçbir çocuğumda öyle hediyelik kolonya dolap magneti süsü yapmadım bu bebeğimdede yaptırmayı düşünmüyorum sadece çikolata yeterli diye düşünüp Çikolatalık isimli yaptırmak istiyorum instagramdan bir kaç sayfa vardı baktım ama kapıda ödeme vs kapıda kartla ödeme yok bende çok fazla güvenmediğim için bazı sayfalara sipariş vermedim sizin önereceğiniz yaptırdınız sayfa varmı kapıda ödemeli 🐣