Neva_aydn Kızlar dün hastaneye gittim adetimin 6. Günü oluyor kan verdim progesteron hormonu 0.238 çıktı ne demek oluyor bilmiyorum bilen var mı ??
Neva_aydn Cimcime30 gerçekten mi o kadar çok korktumki 3. Yılıma girdim evliliğimin 1 yıl tedavi gördüm hiç bir işe yaramadı torsiyon gecirdim ameliyat oldum tedaviyi önermiyorlar
Neva_aydn Deletedmom_297 yumurtlama daha yok bence çünkü yeni iki gün oldu adetten çıkalı gününe göre normal dimi
emine717_ Neva_aydn her başımız sıkıştığında her aklımıza bişey takıldığında bize cevap vereb5vizden biri gibi olan yapay zeka chat gpt 😂