Hanim123 merhaba henüz doğum yapmadım, benim kabızlığım tiroide bağlı kronik yıllardır uğraşıyorum sindirim tedavisi gördüm hamile kalmadan önce ama hamilelik ilerledikçe berbat bi hal aldı.. sadece lavmanla tuvalete çıkabiliyordum günde iki kez duphalac içiyordum sonra onu bırakıp dulcosofta başladım o daha çok iyi geldi bana etki etti isterseniz doktorunuza sorup alabilirsiniz gebeliğe uygun hem de şekersiz