Tugce1803 Kızlar ovulasyon testi yapanlar vardır mutlaka aranızda adetinize kaç gün kala gebelik baktınız?
Deletedmom344 Tugce1803 Ya öylesine yapayım demiştim, baktım çift çizgi değerlendirmiştik, diğer gün daha kırmızıydı yapmadık. sadece öncesindeki 2 günü değerlendirdik, tutacağını sanmıyorum ama adetime 9 gün var. Sizin kaç gününüz var?
Deletedmom429 Tugce1803 adetim bign gectikten snra bakmistm cnki umudum yoktu o zm tutmaz deyip oylesne yapmstm ilk denemede ovulasynda hamile kaldim ama ocak1de kalbi durdu kurtaj oldm smdi 2.adetimi bekliom o btnce tekrr baslayacagimm bu arada ovulasyndada gebelik gosteriyor onuda denedim adet gunumde bakimm ddm burda yazioordi cift koyu cizgi ckti ddm amaan inanmiorum bem dogru degldr ovulasynda gebelik mi cikar demistm gunum gcncde kan verdim ciktiydi kuzum
Deletedmom344 Deletedmom429 Kız başlıyoruz çalışmalara benim adetimede 9 gün kaldı aynı zamanlarda deneyeceğiz😂
Tugce1803 Deletedmom429 çok teşekkür ederim sizin içinde üzüldüm hayırlısı değilmiş demek ki üzülmek yok umut var🙏🏻 Evet ovulasyon testi yanılmazmış varsa gösteriyomuş inşallah nasip olur çift çizgiyi görmek😇
Deletedmom429 Deletedmom344 ben adet olmadim bide kiz dun gelnlenlrde durdu bugun gunum olcammi bakalim ahahah 😂😂😂
Zulubik Ben gebelik testi yerine yanlışlıkla ovülasyon testi yapmıştım adetimin 3. Günü. Belirgin Çift çizgi çıktı. Akşam fark edip asıl gebelik testi yaptığımda silik çizgi çıktı. Iki gün sonra tekrarladım gebelik testi de belirgin çıktı. Gebelik varsa ovülasyon testi genelde çift çıkıyormus. Ama belirgin olması gerekiyormus.
Tugceecikk 29 günde bir adet olyrm ovülasyonda 17. Gün çift çizgi oldu koyu renk gebelik testinde çıkması o günden 15 gün sonra oldu silik çıktı
Tugce1803 Tugceecikk benimde 30 günde bir 15.gün yumurtlama oldu bugün yumurtlama üstünden 8 gün oldu adetime de 7 gün kaldı bekliyorum🙏🏻