Kızlar ben kimyasal.gebelik geçirdim. 2gün önce betam düşmüştü 5.7 bugun kontrole gittim acil doktoru kontrole git demişti. Bu doktor yine benden kan aldı düşmüş zaten ultrasonda zaten bişey yok neden benden kan aldi yine betahcg aldı. Bu arada simdi cikmis sonuclar beta 0.7 sıkıntı var mıdır