ygmrzmra13 yarın sabah erkenden muayene etmek için çağırdı doktor. Ani değişimler oldu anlayamadım. Bazen üzüntüden de olabilir mi? Şu an mecburi eşimden ayrıyız ve onu çok özlüyorum 😔 bebeğimizin iyi olması daha iyi kontrol edilmesi ve süreci daha kolay atlatmamız için ayrıyız bunu ikimizde biliyoruz ama insan her an eşini de yanında istiyor bu da etkiliyor sanırım. Ne kadar kendime bunu hatırlatsam bile elimde değil bazen en ufak bir şeye üzülebiliyorum. İnsan ne kadar güzel karşılanmış olsa da aile evine sığamıyor. Kendi evi gibi olmuyor hiçbir yer. Misafir gibisin her an. Sağlıkla şu süreci tamamlayıp eşim ve kızımla birlikte 3 kişilik çekirdek ailemle kendi evime dönmek istiyorum Rabbim bizi en güzel vakitte, en sağlıklı ve kolay olacak şekilde kavuştursun inşallah, AMİN 🤲🌸