Elwing6 Sabireeray kızlar çok saolun ya tühhh bana da bayağı ters kalıyor oralar. İlk hamile kaldığımda bakmıştım ücretsiz olarak tobb un da doğum kursu tarzı bi uygulaması varmış ama orası 30-32 haftalık hamileleri kabul ediyor. Aslında çoğu özel hastanenin de vardır diye düşünüyorum ama genelde baktıklarım gebe okulu kadar kapsamlı değildi. Gidecek olursanız haberleşelim mutlaka...
Geçen eşim bile sordu seminerler falan yok mu gidelim diye☺️