betulbyrmm 7+1 bugün çok şükür kalp atışı duyduk ama tiroidin yüksek dedi tekrar test istedi hamilelikte tiroid yüksekliği nedir ne gibi sıkıntı çıkar
Esram333 betulbyrmm doktorun tekrar test alıp ona gore ilaç tedavisi başlayacaktır. Bende 7. Haftadayken ilaç başlandı, geçen hafta 21.haftamdı tekrar yükseldiği icin ilacın dozu arttırıldı. Doktorlar takip edip dozaj ayarlaması yaptığında bir sorun yaşamazsın
oglussannesiiii betulbyrmm ben 6. Haftadan beri tiroid yüksekliğiyle uğraştım ilaca başladılar dahiliyeye yönlendirip şuan 36. Haftamdayım tiroidlerim normal gidiyor şükür
ask7_ Tatlim mesela bende tiroit genetikligi var tok karnıma gidip kan verince tiroitim olduğundan daha fazla cikiyor oo çok yüksek diyip doktora yonlendiriyorlar qc verince normal çıkıyor merak etme normal bunlar ac karnına da bakit