Zehrauzan doktorum bizim hastanemizde radyoloji uzmanı yapıyor diye bana doku Eylül Ege ve tepeciği söyledi Dokuz Eylül dışarıdan hasta kabul etmiyor Ege Mayıs’ın sonuna kadar doluymuş randevu vermedi tepecikte yaptırdım ben normalde Alsancak’ta bir yerle sözleşmeleri varmış orayla sözleşmeleri bittiği için hastanede radyoloji uzmanı baktı 30 40 dakika sürer demişti doktorum 10 dakika sürdü sürmedi bebeği bana göstermedi ve çok erken gitmen lazım ilk 5 kişiye bakıyorlar