cansudenizz Ftmn123- en erken yumurtlama gününden 10 gün sonra diyorlar yani bata 4 gün kala yap daha erken yapma morelin bozulmasin
ask7_ Mesela ben 15 gün vardı yaptim negatif çıkmıştı erken testle adetim 3 gün gecikti normal testle yaptim pozitif çıktı varsa dolleniyor
mlke2906 Ftmn123- canım daha çok erken 17 18 eylül gibi yap bence ama içimde kalmasın diyorsan birde belirtin varsa yap
mlke2906 Ftmn123- yok canım benim bu daha 2. denemem hayırlısı bende adet günümü bekliyorum gecikirse test yapıcam keşke sende bekleseydin sen çok erken yaptın testlerini