Merhaba benim de 37. Haftada çatı muayenesi yapılmıştı açıklığım iki cm idi. Biraz kanama olabilir normal dedi doktorum oldu da. Birkaç gün devam etti hatta ben nişan geldiğini düşünüyorum çünkü kıvamlı bir akıntıydı. 38+5 te doğumum oldu. Bir cm açıklık hemen doğum başlangıcı anlamına gelmiyor ama süreç başlamış oluyor zaten haftanız da güzel. Sağlıkla gelsin inşallah 🙏🏻