oyalcn Saç boyatıp zararını gördünüz mü ? Dip boya değil uçlara ışıltı istiyorum ama korkuyorum bilimsel bir zararı var mı acaba
ezgi3452 oyalcn Ya ben de burada bekliyeyim ben de dipleri boyatmadan ombre istiyorum ama hiç bilmiyorum. Doktorum 3 aydan sonra maske takarak dipler boyanmadan izin verdi bana ama hiç boyatan birine denk gelmedim🥹
ylnydgd Amonyaksız boya ile 12. Haftadan sonra boyanıyor. Ben doktor onayıyla 15. Haftada boyattım ama amonyaksız olacak boya önemli nokta o.