ezgali Merhaba arkadaşlar. 39+4 olduk ve normal doğum bekliyorduk. Fakat bebeğin henüz kanala girmemesi ve suyun azalması sebebiyle bu sabah doktorum kontrolün ardından yarın sabah alalım bebeğimizi riske atmayalım dedi. Epey bekledim normal doğum için ama kısmet değilmiş. Bizim için dua edin olur mu 🙏
Smye ezgali suniyi denemiyor musunuz canım direk sezeryan mı bende yarın 7.30 ta ama önce normal denicek gelmezse sezeryan açıklığın var mıydı senin benim oglusta girmiyor kanala üstelik 3750 oldu
elifensarzeynep ezgali allah yardımcın olsun cnm bbm.. bende haftaya bugün gibi sezeryan olacam..sağlıkla bebeğini kucağına al
beyzayagiz allah yardimcin olsun saglicakla al bebegini kucagina insallah bizlere de vakit gecsede temmuz anneleri olarak kucaklarimiza alsaydik hayirlisiyla bizde
ezgali Smye benimki de ağır 3.800 gr civarı dendi. Suni de denesek çatıdan ötürü zor bir normal doğum olacak. O sebeple sezeryan öneriyorum dedi doktorum. Riske etmek istemedim
Smye ezgali ya ne güzel karar vermiş direk ben doktoruma çok güveniyorum ama 4 cm açıklıga kadar normal Doğumla devam edicekmiş iri bebek daha kolay gelir diyor ikimizede yarın için hayırlsı inş sağlıkla alalım kucagımıza 😍