Merhaba bende 2 sene önce dış gebelik geçirdim bu iğneden vurundum 6 ay net korundum riskli olduğundan vücuttan atılması gerek iğne etkisinin ama sonradan şükür dış gebelik olmadan gebeliklerim oldu kimyasal vs şuan 15 haftalık bir gebeliğim var korkma sakın bir defa oldu diye hep olacak değil doktora sormuştum rahim filmi çektireyim mi diye gerek yok demişti sol tüp tıkalı benim ve film ile bile tıkanıklık açılmadı