Bebekkuzu Kızlar 6+3 de başladı sabahları öğürdüm sonra da kustum. Ertesi gün de ögürme yaşadım kusma olmadı. Kahvaltı edince geçti. Böyle olanlar var mı normal mi?
Momother Bebekkuzu normal bende öyleydim hatta erken başlamış diyenler abarttığımı düşünenler bile oldu😒
Papatya05_ Bebekkuzu 5.haftamda başladı benim 16+4 arada hala oluyor öğüttüm bazen kusturuyor bazen de sadece öğürtüyor
Bebekkuzu Papatya05_ ay bakalım benimki ne kadar sürücek 🥺 bide göğüslerim çok aşırı acımıyor ama belim ağrıyor baya sizde de olmuş muydu