Zynpgkcy9 Kızlar 36+2 olduk bugün ama bebeğim uyandık uyanalı hareketsiz toplasan 3 4 kere anca hareket etti doktora gitmeli miyim tatlı şeyler yedim sol tarafıma uzandım
hamilesavis19 Zynpgkcy9 o haftaya gelmedim ama gelen arkadaşlarımdan duyduğumu aktarıyorum: Birine doktoru soluna dönüp kuvvetli şekilde öksür demişti Bir diğerine ise günde 10 tekme civarı atması yeterli demişti. Bilginize
senem0987 Normalde ne kadar hareket etmesi gerekiyor bilmediğim için soruyorum bilgilenmek adına bende 26+0 dayım
Zynpgkcy9 hamilesavis19 evet 10 hareket yeter demişti doktorum da bana ama öksürmeyi denemedim hiç onu da deneyim
hamilesavis19 Zynpgkcy9 mesela 10 adet tekme mi yoksa 10 ayrı zamanda tekmeyi mi kastediyorlar diye bir düşünmüştüm size birşey dediler mi? Şimdi nasıl oldu bebiş
Zynpgkcy9 hamilesavis19 gün içinde 10 hareket hissetmeliymişiz ben hastaneye gittin geldim eşimin içi rahat etmedi ultrason nst hepsi güzel iyi ama yine takip et dedi
Buseliiiiiiiii Merdiven inip çık birkaç kat canım nefesin hızlansın sonra yatış pozisyonunda bekle hareket edecektir