Kızlar 29. Haftamda erken doğum yaptım. Bir anda gelişti herşey. Sancım başladı hastaneye gittik nst çekilirken kese patladi suyum geldi. Plesanta aşağı düşmüş ve gobek kordonu sarkmış. Doğunca nefes alamamış hemen oksijen takviyesi yaptılar. Başka ile sevk edildi bebeğim. Sütümü sagip verdim ilk kez bugün. Ben de yoğun bakımda kaldım enfeksiyon geçirdiğim için. Bebeğimi hâlâ göremedim. Kalbinde hafif delik var dediler. İlk geldiğinde de az bir kanama görmüşler beyninde ama büyümemis tekrar etmemiş dediler. Böyle durumları yaşayan oldu mu
Şuan verceginiz desteğe çok ihtiyacım var