39+2 yim dr kontrolüm vardı bugün . Dr muayene ettı nişan döktüğümü söyledi. 1 cm acıklık varmıs suan ama kafasını hala yerleştirmemiş kanala salı gunune kadar müsade ettı bana zaten carsamba haftası doluyordu. Salı gunune kadar bısey olmazsa sabahtan gel duruma gore bakalım dedı sanırım kafayı yerlestırmemısse hala amelıyata alıcak. Sezeryan olanlar süreç nasıl geçiyor? Önerileriniz var mı yanına sunu al bulundur dedıgınız vs ? Hazırlıklı olmak acısından soruyorum