Mnur Kızlar 29 haftadayız karnımda çatlak yok maşallah bacakğın üst kısmın da çatlak olmuş ya geçermez dimi?
Handebl Mnur benimde bacakta o dönemlerde vardı şimdi pazartesi doğumum var karnım çatladı son ana kadar sevinmeyin herşey olabiliyor bebişler sağlıklı olsunda inşallah canım 😍❤️🤲🏻
Handebl Mnur heryerime vazelin sürüyodum bacaklar önce çatladı karnımda yok çok şükür diyordum 38. Haftamda çatlaklarla uyandım