

Oğlum 5 yaşında salı gecesi ateşlendi doktora gittik. Antibiyotik verdi (azitro) aslında çok ateşli değildide okulda geçmiştir die önlem amaçlı gittim ilacı kullandm. Her zaman bu ilacı kullabırız çünkü asla başka ilaç içmiyor. Doktorda hep aynı antibiyotik verir. Sabah içti bişiler yedik birden böyle oldu geçmedi kaç saattir ama artmıyorda. Normalmi kızlar. Soruyorm bişetim yok iyiyimde diyor.dili çok garip geldi bana