Smyrclk16 Adetim 2 gün gecikince test yaptım pozitif çıktı silikti ama vardı 4.günde tekrar yaptım ama negatif sizce neden
Smyrclk16 Hayır kaset testlerde hafif çizgi var farklı marka erken gebelik testinde yok DuruDefne_mommy
DuruDefne_mommy Smyrclk16 anladim canım normalde gecikme yaşıyor muydun?Bi kaç gün sonra aynı marka ile tekrarla istersen
anonim51 Smyrclk16 Allah’ım içten isteyen herkese hayırlı sağlıklı evlat nasip etsin inşallah kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah size de hayırlı sağlıklı evlat nasip eder
Smyrclk16 Evet şuandada kontrol altında ilerliyoruz her ay mutlaka 2 kere doktora gidiyorum.Kan pıhtılaşma sorunum var hamile kaldığımda iğne olucam sürekli çözümü bu ama son hamileğimde kullandım yine düşük oldu