nilsumm Kızlar ben park yatak istemiyorum sevmiyorum anne yanı ahşap veya tahtalı bir beşik önerisi verir misiniz birde alan varsa fotoğrafını atabilir mı acaba yada ekran görüntüsunu🥰
Seymabyrm nilsumm 6+1 play beşik bamgidoo olandan aldım. Kendi sitesinde daha uygundu kurmadık henüz ama geldi. Gayet kaliteli duruyor
ppmerlina nilsumm niye park yatak sevmiyosun aşkom Ben park yatak düşünüyorum da ona göre merak ettim
Rabiul nilsumm anne yanı da aldım park yatak da aldım , park yatağın görüntüsü kaba evet ama iyi ki almışım çok rahat bir şekilde dönebiliyor içinde anne yanında 2 ay yattı büyüdüğü için yatırmadım park yatağa geçirdim
birerkekannesi__ Rabiul hangi marka park yatak kullanıyorsunuz acaba ? Ben ahşap beşik düşünüyorum anne yanı için park yatak çok dandik geliyor kendi odasına da montessori yatak almayı düşünüyorum
DuruDefne_mommy nilsumm benimde park yatağa karşı ön yargılarım vardı ama burada okuduğum yorumlar o kadar iyiydi ki fikrimi değiştirdim park yatak almaya karar verdim.Bence çok daha kullanışlı
heidegirl birerkekannesi__ ben yoyko kullandım hiçte dandik değil hatta kullanımı çok rahattı şuan 2 yaşına girince odasına geçti kendi yatağına . Park yatağıda katladım koydum yatağın altına 2. Bebeğime kullanacağım
Rabiul nilsumm arkadaşımda var geçen gün sordum memnun musun diye 2. Bebiş geliyor belki ona alırım diye düşünmüştüm, memnunum ama dönemiyor keşke farklı bir model olsaydı dedi ty de satılan hafif yaylı sallanır model var onda araştırıp ona göre alın bence
Anonimb nilsumm ben kiwi sleeper modelini aldım. Daha kullanmaya başlamadım ama boyut olarak küçük değil ve ahşap ayaklı, sallanabilir, ve kolay katlanır. Yatak odama bu tarz bir şey ancak sığıyordu