Cnsuozclk Ben kaba ürünlerden başladım. Dolap, besik vs ama kıyafet alırken cok acemi davrandım baya kucuk aldım daha dogumum olmadı ama yenidogan takimi fazla almanı tavsiye etmem zibini bol aldım muhtemelen bir iki ay kullanacak 6 9 aylık alsaydım keşke diyorum