beyzanuruzumcu8087 Kızlar 37+3 haftalıgim aşırı baskı hissediyorum yataktan kalkarken çok acı çekiyorum tam kanalda olduğu için mi acaba 18 Eylül doğum gün bekliyoruz hayırlısıyla ama çok kötüyüm keşke dogursan🥹❤️ yaşayan varmı baskı agri