Zeyzey01 aleyküm selam, çok geçmiş olsun Allah yardımcınız olsun inşallah sağlıklı evlatlar nasip etsin size. Sabırlar dilerim öncelikle.
Benim normal doğumumdan sonra da oldu hatta uzun sürdü geceleri uyuyamıyordum inanılmaz acıyordu hatta herkese doğumdan daha zor diyordum. Öncelikle bi muayene olmanızı tavsiye ederim genel cerrahiye. Muhtemelen krem verirler ilk safhada. Benimki makat çatlağıydı. Kremler kullansam da fayda etmedi tek başına. İbrahim Saraçoğlunun ısırgan otu kürü var youtube’tan hemen bulursunuz. O acılara çok iyi geldi. Mutlaka öneririm. Ama en önemlisi bol su ve sebze tüketimi. Gaitanız çok yumuşamalı. Bu işin çözümü kesinlikle o bana göre. Her gün sebze yemeye özen gösterin. Diğer yandan ben hamur işi, kırmızı et, ekmek, makarna, pilav vs. minimal seviyeye indirdim çok da iyi geldi.
Şifa Allahtan. İnşallah bunlar size de iyi gelir.