s1belyrdmc Gzde_defne ben 30. Haftalarda 12 saat 2 kere git gel yolculuk yaptım otobüs ile sadece dönerken rahat edemedim sırt ağrım çok oldu başka sorun yaşamadım
Bydmrmrv Şöyle soyliyim 7 saat yolculuk yapmadım ama . İlk üç ayimda çok sefer il dışına çıkmak zorunda kaldım ortalama yolculuk 4 saatti bişey olmadı . Düşük riskiniz yoksa bişey olacağını sanmıyorum
Gzde_defne Bydmrmrv teşekkür ederim doktora daha önce araba yolculuğunu sormuştum bi sıkıntı yok demişti de şimdi otobüsle gidiceğim için sorun olurmu acaba diye düşündüm