aysct Selam sevgili anneler, 8+2 haftalık hamileyim. Bazen şuanda dahil, sanki elim ayağım boşalıyor oturmasam bayılacakmış gibi hissediyorum elim falan tutmuyor, şekerimde normal çıkıyor birkaç seferdir bunu yaşıyorum. Benzer durumu yaşanlar var mı
Daisyy000 aysct sanki elim ayağım boşalıyor oturmasam bayılacakmış gibi hissediyorum elim falan tutmuyor, şekerimde normal çıkıyor birkaç seferdir bunu yaşıyorum. Açken yaşıyorum bu durumu. Elim ayağım kesiliyor yatma ihtiyacı hissediyorum sonra aniden terliyorum 5 dk kadar sürüyor sonra duzeliyorum. Doktorum şekerden şüphelendi.Açlık tokluk şeker baktım sıkıntı yok
Seymatrkay aysct çok normal. Aynısını yaşadım. Ama şekerim düşük çıkmıştı. 1-2 haftaya kendiliğinden geçiyor.
yellowchick aysct ayy bende aynıyım bide böyle birden bı açlık vuruyor saat başı acıkıyorum resmen kan şekerim düşüyor gibi oluyor o an hemen bişey yemem lazım ama degerlerimde normal çıktı yani
ongen yellowchick ben bunu yemek yerken yasadım. elim ayagım titriyor boşalıyor başım dönüyor 5 dk uzansam geciyordu tansiyon falan ölçtüğümde normal çıkıyordu. bugun 13. haftadayız hersey birden geçti gibi cok garip. sadece en bastan beri aşırı uyku halim vardı o hala devam 10 dk fırsat bulsam uyuyorum :D