Bende ilk başlarda gitmedim gittiğimde de miyomumum zararsız olduğunu söyledi doktor başka bi doktora gittim ameliyat oldum 4 tane miyom alındı şimdi sıfırdan başladım 1 ayı 2 ayı yok doktora gidin ne kadar erken giderseniz o kadar iyi arkadaşlar doğru söylüyor benim hiç yoktan 2 yıla yakın zamanım gitti üzüle üzüle bişeyiniz yoksa da içiniz rahat ilerlersiniz