
10 eylülde kan verdim negatif yani değerim0.816 çıktı acilde vermiştim acildeki doktor ne negatif ne pozitif diyebilirim demişti haftaya tekrar adetin geçince kan ver dedi böyle sıfırlı bir değer için bile ben şaşırdım ki negatif olarak kabul ettim ben bu sabah tekrar test yaptım yine silik çizgi çıktı geçen hafta içinde yapmaya başlamıştım hepsi negatifti hiç çizgi yoktu bi 10 eylülde birde bu sabahkinde böyle silik çizgi çıktı kuruma değil dakkasında bekliyordum başında beliriyordu zaten ya ne yapabilirim tekrar kan vermeye gdiiyim mi bir kaç gün daha bekliyim mi acaba belirtilerimde bir tek göğüs hassasiyetim fazlasıyla var normalde reglden önce ağrımazdı böyle o beni çok umutlandırdı birde adet olacakmışım gibi bir baskı ağrı hissim var bat 14 yardımcı olun kızlarım lütfen fikir verin sizde görüyormusunuz çizgiyi uzun olsu ama teşekkür ederim şimdiden 🙏🏻