Asug1 23 eylülde sezeryan doğum yapacağım. İlk doğumum olcak ve ister istemez tedirginim. Başıma neler gelecek bilememek ürkütücü 🤣 yakın zamanlarda doğum yapcak olan var mı dertleşelim 🤣
Embu Asug1 bilmeden gittiğiniz için daha kolay olur sizin için canım benim 26 eylülde ikinci olacak ben zorlanmadım 6 saat sonra ayaklandım sezer yan ağrımı hatırlamıyorum mesela o gün büyük tuvaleti mi bile yaptım gaz sancısı hiç çekmedim bastırdıklarında çok aciyor diyorlardı ben o korkuyla bağırmıştım ama öyle büyük bir acı hissetmedim spinal iğneyi de hissetmedim vurulurken mesela sonda çıkarırken açıyor diyenler de var ama bana uyusukken takıp tam uyuşukluk geçmeden çıkartmışlardı onda da sorun yaşamadım prensesler gibi bir sezeruan sürecim oldu ama Suan yine de çok korkuyorum 🤷♀️ sizde iyi düşünün canım iki doğumunda zorlukları var tabiki ama en kötü seneryoyu düşünmeyin
beyzanuruzumcu8087 Asug1 18 Eylül doğum Allah kısmet ederse ikinci gebeliğim olacak rabbim hayırlısını versin herşeyin bende korkuyorum ne yalan soylim 🥰🤣
Zeynepackgz Asug1 bnde 24 Eylül ikinci sezaryan ilkimde sadece heycan vardı bunda sadece korkuyorum öyle böyle değil ama ilk sezaryanim kötü geçmedi bu arada ama özeldi bu devlet biraz ondan biraz başına gelecekleri bilmekten bilmiyorum ama aşırı korku var
Zehra6818 Cuma’ya kadar olmazsa beni de sezeryana alacaklar. İkinci doğumum olacak, rahat olun ilk doğumda bilinmeyene gittiğiniz için daha kolay oluyor bence :) Benim ilki sezeryandı zor geçmedi çok şükür. Sizin de kolay geçer inşallah 🤲🏻
Asug1 Zehra6818 ay evet bilmeden daha iyi aslında. Ben kendim sezeryan istedim. Normal doğumdan aşırı korkuyorum hiç benlik değil😅 bi yandan sezeryan sonrası kötü oluyo diyenler beni tedirgin etti birazda
Asug1 Zehra6818 ay evet bilmeden daha iyi aslında. Ben kendim sezeryan istedim. Normal doğumdan aşırı korkuyorum hiç benlik değil😅 bi yandan sezeryan sonrası kötü oluyo diyenler beni tedirgin etti birazda
kbrizm Zehra6818 ay bu bende de başladı. Yeni hamile olduğumu öğrendim ikinci bebeğime. İlkinde bşey bilmediğm için kprkuyodum şimdi ise bildiğim için korkuyorum… Deli cesaret mi geliyor sonrdan biz annelere sanki sezeryana girerken bile şuanki kadar streslenmemiştim
Zehra6818 Sebastianbaci spinaldi hemen uyuştu zaten. 5 dk ya bebeği çıkardılar, 45 dk falan dikme işlemi yani toplasanız 1 saat ancadır.
Asug1 Embu ne güzel geçmiş sizin maşallah. İnşallah ikincisinde de öyle olur sağlıkla kucağınıza alın. Tabikide illaki zorlukları olacak da psikolojik olarak gün yaklaşınca insan tedirgin oluyo 😅
Asug1 beyzanuruzumcu8087 ay sizinde baya yaklaşmış. İster istemez insan korkuyo bi gergin oluyo ya😅😅😅
Embu Asug1 Suan farklı hastane de ve farklı doktorda olacak ameliyatım onda da tedirginim aynı doktor ve ekiple olsa belki korkum daha az olurdu 🤷♀️
beyzanuruzumcu8087 Asug1 aynen vallahi evim temizlendi dün herseyim hazir Allah’ın izniyle ama çok kötüyüm aşırı baskım var yataktan zor kalkıyorum keşke erken alsalar
S-nur1 Benimde Ekim sonu Allah izin verirse ilk gebeliğim ama bence kimseden iyi ya da kötü doğum süreci dinleme balım o öyle oldu bende de olacak kesin diye diye panikleyip korkuyoruz en iyisi hiç bişey bilmemek diye düşünüyorum her doğum çok bambaşka ve herkes çok farklı şeyler anlatıyor ben genelde dinlemiyorum o an başımıza ne gelirse cekecegız nasıl olsa Rabbim kolaylık versin Çünkü duyuyorum kimisi genel anesteziden uyanamamış yoğun bakımlık olmuş kimisi diyor spinal sonrası bel ağrısı baş ağrısı gaz sancısı hiç bişey yaşamadım ben hemen ayaklandım kimi diyor beni 10 kişi tutsa da o ilk yürüyüşe zor kalktım😂hepsini dinlersek valla doğuma gidemeyiz bence
ZeytinveLimon Asug1 36+6 tüm şuanda bu 3. Gebeliğim inşallah çok güzel geçer ameliyatlarımız sağlıkla kavuşuruz
S-nur1 Asug1 ay tutmayalım da valla hamilelik de çok kolay değil bunaldım ben😂😂dogsa en azından severiz hahaa
beyzanuruzumcu8087 Asug1 sancım dün çok oldu biraz yoruldum hatta büyük tuvalete girdim çıktım korktum geri uzaninca dinlenince geçti yalancı sanciymis çok yorulmazsam sancım olmuyor sadece rahmim çıkacak gibi hissediyorum çatim dar ya benimde ondan Sezeryan dedi doktor ilkinden beri inan bacağımın arasında yatiyo sanki çocuk o dereeceyim
Asug1 Zeynepackgz bende özelde olcam bunu ilki devlette uğraşmak istemedim.daha önceden bir kürtajımı devlette olmuştum. Şimdi en azından doğumumu özelde olsun istedim biraz daha rahat hissederim kendimi belki. Bu da iyi geçer inşallah senin. Hangi şehirdesin
Asug1 Zeynepackgz bende özelde olcam bunu ilki devlette uğraşmak istemedim.daha önceden bir kürtajımı devlette olmuştum. Şimdi en azından doğumumu özelde olsun istedim biraz daha rahat hissederim kendimi belki. Bu da iyi geçer inşallah senin. Hangi şehirdesin