Gamzekturk Merhaba kızlar ben eşim kızımın olduğu bir cinsiyet öğrenme şeysiii yapmak istiyorum 11+2 deyim 12 de gidemem dimi öğrenmek için tabi doktor kağıda yazacak ama yanılma olur mu o haftada
Ruruu Gamzekturk ben 17 haftalikken ogrendim o zamana kadar hep %90 dedi doktor 13-14 bile erken 16 ideal sanirim
Gamzekturk melkor ay çok sabırsım sırf erken öğrenmek için acaba cinsiyet partisi vs bırakıp doktordan tahmin mi alsam diye ama bir kızım var Allahım nasip ederse birde erkek olursa piyasadan çekilirim ama tabi gönlüm hep sağlıklı sıhhatli salih olmaları hayırlısı inşallah
Ruruu Gamzekturk birkac farkli doktora gorundum o ara, ilki 12. haftada kiza benzetti, bir sonraki erkege, sonraki de %90 kiz dedi o zaman netlestirdik ama yinede alisverise baslamamistik