Tugba3434 Kızlar 26 haftalık gebeyim kan uyuşmazlığı var en geç mezramdan kan uyuşmazlığı iğnesi yapılıyo??? Ve acı veren bir iğnemi koldanmı kalçadanmı yapılıyor??
hunilimom Tugba3434 ben cuma günü gitmiştim doktora (26 haftaydim)2 hafta sonra gel demişti iğneyi hatirlattim 29.haftada vurulur bisey olmaz dedi bana benimde kafam karisti valla 28 diye biliyorum hep kalcadan vuruluyormus galiba
Hilalalara Tugba3434 tam zamanında yaptırman gerekiyor ben yaptırdım kalça dan vuruluyo ve o kadar ufak bi doz ki şaşırıyosun görünce ne düşünüyodum ama ne oldu diye 😂😂 çok ağrısız bi iğne canım
serdenli Tugba3434 28+5 de yapıldım özelde oldum yatış veriliyo formalite gereği 75 tl ücreti vardı kalçadan olmuştum
enfla 28. hafta dolunca mı? yanı 28+0 ile 28+6 arasımı yoksa 28 e yenı gırınce mı? 27+0 ile 27+6 arası mı?
enfla hunilimom ya bnmde karıstı ıste bıde devlette yaptrcam özelde pahalıymıs. 28 e gırınce mı 28 tam dolunca mı acaba kanaman olursa daha erken gel dedı
Melek2401 enfla özeldede olsa sen ilaç deposundan gidip alıyorsun ilacı doktor sana rapor yazıyor o raporla ilaç deposuna gidip 60₺ gibi bi para vermiştim ben 28. Haftanın içindeyken sağlık ocağında yaptırdım
enfla Hilalalara anladım 28 hafta dolacak 29un ıcınde olacaksın ya ıkı doktrda baska baska dedı zaten hafta hesaplamada karısıom😄
Hilalalara enfla sen 28+1 de git tatlım ben o şekilde yaptırdım testler falan yapılıyo zaten iğne den önce 4 kan testi bide idrar tahlili vermiştim ben 😇