Kızlar bugün regl oldum doktor regl olunca 2. Veya 3. Günü gel dedı bende yarın gıdıcem 3.gunu pazar olduğu ıcın her neyse doktor epıkrıze adet olunca gelecek letu ve gonapeptly başlanacak yazdı bana da soyledı zaten bende yarın doktor ılacı verıceksın gbı eczaneye sordum getırmemız lazım depoda dedıler Bnde tmm getırtın dedım ınsallah doktor da başlayalım der eczane nobetcı uğraşmayım dıye bu kadar acele ettım letuya kacıncıngun başlanıyor kızlar