bilgenbaglikol Arkadaşlar 11+1 ama dün geceden beri belimde ve kasıklarımda sanki regl oluyorum gibi ağrılarım var sizde de bu oldu mu normal mi ?
Pembenur bilgenbaglikol bende 11+3 haftalık hamileyim karnıma arada Regl olacakmış gibi ağrı giriyo kontrolümde ayın 25inde daha 😏ve benim kahverengi lekelenmem oluyor doktor bebek ve kese iyi olduğu için risk teşkil etmiyor dedi ama insan genede korkuyor Progestan fitili ağız yoluyla alıyorum kesmedi Hâla 😑
peroksizom Bende 11+0 oldum 1 haftadır geçmeyen bel ağrım var yürürken sendeleyecek kadar ağrıyor, bende çok korkuyorum neden acaba
bilgenbaglikol peroksizom doktorum bi sorun olmadığını böyle ağrıların normal olduğunu söyledi benim için ben zaten progestan ve kan sulandırıcı kullanıyordum ilaca da devam