simgenaskaleli Civcivimnm Selamm ben heyecanlıyım yarın sabah keseyi görmek için doktora gidicem tam 5+0 oluyoruz 🙏 Kasık ağrılarım devam ediyor hafif üşüme ve yorgunluk var onun dışında iyiyim siz?