Kızlar 10 gün önce 23 beta ile öğrenmiştim gebeliğimi. Pazartesi 238 çarşamba 338 çıkmıştı beta doktor dış gebelik olabilir demişti canım çok sıkkındı. Bugünkü değer çok önemliydi bugünkü değerim 670 çıktı çok şükür 2 kat kadar bir artış oldu. Perşembe kese için çağırdı.
Çok mutluyum Allahım inşallah böyle devam eder sağlıkla hayırlısıyla ❤️🐣