piremses34 inşallah canım çok teşekkür ederim kan verdim doktor ultrasonla da baktı kese yok şuan ama dedi rahim duvarı gebelik için ideal kalınlıkta dedi kese de erken olduğu için görünmeyebilirmiş kan sonucuna göre netleşir dedi bakalım şimdi sonucu bekliyorum 🤭