Kızlar ben şimdi tatildeyim burda rutin kontrol için herhangi bir kadın doğuma gittim 12 haftalığız bana tarama yapalım dedi bende o an kabul ettim istemeyerek ama bana hiç bilgi vermedi ense burun ölçüsü falan ultrason bile vermedi sonuçlar 2 haftaya çıkar ve sadece bursa ve ilçelerinden alırsın dedi başka yerde doktor göremez dedi benim kendi doktorum çok ilgili çok detay veren birisi benim içinde önemli bir konu bu şimdi ben tekrardan kendi doktoruma gitsem 2li tarama yaparlar mı yeniden ya doktoruma orda yaptırdım demek bile istemiyorum söylemesem hiç 😂