ecemk94 YuvarlanamayanPaanda bunu doktoruma sordugumda ilk üç ay herhangi bir şey yaptırmasan daha iyi aciliyeti yoksa üç ay boyunca uzak dur demişti. Benim de 20 Eylül’de kontrolüm var. Üçüncü ayın bitmesine bir hafta kalmış olacak yaptırılması gereken dişlerim var onları soracağım ben de gerekirse yaptır derse yaptıracağım
YuvarlanamayanPaanda ecemk94 ben 2. Trimese girdim 14+3 deyiz ama dayanacak halim çok dolgum düştü çok canım acıyır hiçbişi yiyemiyorum önce doğum acile gidip bebeği kontrol edipmi gitsem acaba yoksa klinğğe girekmi gitsem bilmiyorum zaten iki gün önce gördüm bebeği
ecemk94 YuvarlanamayanPaanda bence her ihtimale karşı önce kadın doğum doktorunuza sorup ondan sonra yaptırmanız.
tahamommy YuvarlanamayanPaanda dolgunuz düştüyse zaten uyuşturma yapmazlar yeni dolgu yaparlar bildiğim, birde 2. Trimester sonrası yapılıyor genelde. Bazı dişçiler doktordan onay istiyor önce bence dişçiyi ara durumu anlat direkt geliyim mi diye sor
YuvarlanamayanPaanda tahamommy ağrıyor büyük ihtimalle kanal yapar yada çeker çekecek şekilse oldu çünkü 1 aydır sabrediyorum iyice mahfoldu dişçi normal bi kliniğe gidecem o yzüden nuamea falan yok
tahamommy YuvarlanamayanPaanda geçmiş olsun diş zor gerçekten benimde bi dişim kırıldı ama bekliyorum doğumu 🥲
YuvarlanamayanPaanda tahamommy 4. Bebeğim hepsinde bir diş çektirdim yakında ağzım bom boş kalacagım varya
tahamommy YuvarlanamayanPaanda ahahha valla nasibi varsa bağlatınca da geliyor bacım 😅 bi tanıdığımın başına geldi 3 erkek üstüne bi kızı oldu neyse ki 🥹🥹 hiç bir korunma yöntemine güvenmeyen ben 😅